Moja Wersja Diety Mirandy Kerr

Posted 21:01 by mauvy in Etykiety: , , , , , , , , ,
Czyli bardziej przystępna wersja





04.03.2013
Śmiało mogę powiedzieć, że Miranda Kerr jest moją idolką i inspiracją. Podoba mi się jej uroda, ubiór, filozofia a także sposób żywienia. Ostatnio się trochę "zapuściłam" i chciałabym się poczuć lekko na wiosnę. 
Przez 3 tygodnie będę testować dietę Mirandy Kerr, ale będzie ona uproszczona, ponieważ nie mam dostępu do niektórych składników oraz moje pory żywienia są ograniczone pracą. Co kilka dni będę aktualizować ten post, abyście mogli sprawdzić jak mi idzie i czy wytrwam w diecie. Dodam, że nigdy nie wytrzymałam na żadnej diecie dłużej niż tydzień. Chciałabym żeby po ukończeniu tego eksperymentu dieta w stylu Mirandy stała się moją dietą na długie lata. 

Na początek przedstawię wam, jak wygląda ORYGINALNA DIETA MIRANDY (zródło: mirandakerr.com):

Śniadanie:
Sałatka owocowa z jogurtem i musli
2 x żytni tost z awokado i gotowane jajko
Woda z cytryną i imbirem
Filiżanka zielonej herbaty
Orzechy Pecan, migdały i orzechy włoskie do pochrupania do herbaty

Lunch:
Sałatka z tuńczyka z orkiszowym pieczywem chrupkim
Woda z cytryną
Herbata z dmuchawca
Owoc lub orzechy.


Kolacja:
Stek z łososia lub innej ryby, lub kotlety jagnięce Loin, lub kawałek stek z warzywami albo sałatką.
Miranda zjada mnóstwo zieleniny i słodkich ziemniaków oraz grillowanej dyni. Do tego zielonej herbaty z imbirem.


Dodatkowo:
Miranda Kerr pije codziennie sok z owoców noni, który podobne jest jej receptą na piękny wygląd oraz zdrowie. Stara się też kupować tylko organiczne produkty. Jeśli pije kawę, to tylko organiczną.



MOJA WERSJA:

Śniadanie: 
W tygodniu: 
Jogurt naturalny z płatkami owsianymi lub musli oraz z wkrojonym bananem lub innym owocem.
Zielona herbata
( Nie mam czasu rano na bardziej skomplikowany posiłek)
W weekendy: Dwa gotowane jajka polane sosem z jogurtu naturalnego. Pieczywo pełnoziarniste.
Kawałki pomidora lub surowego ogórka. 

Lunch:
Tuńczyk w puszcze ( np. po meksykańsu) oraz pieczywo chrupkie
Herbata biała oraz garść migdałów oraz owoc.

Kolacja (wczesna)

opcja 1:
Grillowana ryba z warzywami. 
opcja 2: 
Zupa warzywna oraz sałatka z tuńczykiem

Zieloną herbatę (po której ciężko mi zasnąć zamieniam na herbatę rumiankową, będącą też zamiennikiem herbaty z dmuchawca, którą Miranda piję na lunch.


Dodatkowo w ciągu dnia: 
Różne rodzaje orzechów oraz woda z cytryną.


Trzymajcie za mnie kciuki albo najlepiej testujcie ze mną własną dietę Mirandy Kerr a już niedługo będziemy wyglądać jak modelki Victoria's Secret ;)



3 komentarze:

Anonimowy pisze...

A po co ten chleb? Chleb ma dużo węglowodanów, kupę soli, spulchniaczy, miaszenek piekarskich i wysoki indeks glikemiczny. Nie lepiej zamiast chleba jeść warzywa?



elfs-stilettos pisze...

W sumie masz rację :) Miranda nie ma w menu chleba. Dlatego na chleb postanowiłam sobie pozwolić tylko w weekendy. Ale faktycznie trzeba będzie wyciąć go również z mojej wersji diety :(



Anonimowy pisze...

Ona ma w menu na pewno chleb, ale swój własny, upieczony w domu z organicznych składników jak to jej obsesja nakazuje. Chleb możesz jeść, ale zależy co jest w składzie, na pewno potrafisz czytać etykiety albo wymieszać mąkę z wodą i upiec swój. :)



Prześlij komentarz