Szpilki Sequinshoes Tulip- recenzja

Posted 16:02 by Elfs in Etykiety: , , ,
przezroczyste szpilki
<3<3<3




17.12.2012

W zeszły czwartek zamówiłam transparentne szpilki ze sklepu Sequinshoes. Dość długo rozmyślałam nad ich kupnem. Marzyły mi się takie przezroczyste cudeńka a' la Louboutin, a te były jednymi z nielicznych, które znalazłam w sam raz na kieszeń zwykłego śmiertelnika.  
Info dla niedowiarków i sceptyków: zamówiłam je sama, nie dostałam w prezencie, więc macie gwarancję, że jestem obiektywna:)

przezroczyste buty
photo: Sequinshoes

buty przezroczyste
photo: Elf's Stilettos

sequin shoes

szpilki przeswitujace
                               I słodka niespodzianka na pochmurny dzień:)
Mój cel
Sylwester

Realizacja
Paczka przyszła do mnie 2 dni robocze po wpłacie. Pan kurier bardzo miły :)  (choć to akurat zasługa firmy UPS)

Cena
Cena 119 zł, a aktualnie taniej o 20% ( kod ze zniżką dostepny na stronie. Cena przesyłki 12,50 zł

Jakość
Obawiałam się, że jakość będzie kiepska, bo nigdy nie zamawiałam z tego sklepu, ale wykonane są naprawdę dobrze.

Rozmiarówka
Noszę 38 i 1/3 więc zawsze mam problem z rozmiarem. 39 okazały się strzałem w dziesiątkę. Tak więc 39 wypada jak 38,5.

Kolor
Kolor opisany jako nude. Wydaje mi się, że są bardziej beżowe niż na zdjeciu producenta (na moim monitorze wydawały się pudrowo-różowe). Jestem zadowolona, bo akurat liczyłam na beż.

Poziom zadowolenia
1000%

8 komentarze:

Reska pisze...

bardzo fajna recenzja:) Ja też zastanawiałam się nad ich kupnem, w końcu zrezygnowałam i czekam na jakieś nowości w sklepie :p

Pozdrawiam serdecznie, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie:*



angelika ♥ pisze...

SUper recemzja :D
~Pozdrawiam ;3

wefoundfriends.blogspot.com



Anonimowy pisze...

Szukam takich czarnych. Ktos wie gdzie moge takie dostac? Pilne!



Anonimowy pisze...

Do osoby wyżej: chyba już nigdzie



patrycjaw pisze...

Prezentują się świetnie. Lubię buciki w takim kolorze :)



Unknown pisze...

Hello :) nice blog, now following you.
I joined GFC, if you will go with me ;)

http://teanonsolomoda.blogspot.it/2013/01/smalti-macarons-un-tocco-magico-sulle.html



Anonimowy pisze...

Są wygodne?? Xo



Elfs pisze...

Partycja- jak na szpilki to są wygodne :)



Prześlij komentarz