Miętusowo Cukierkowy Klip Honey

Posted 21:00 by Elfs in Etykiety: , , , , , ,
honorata skarbek lalalove
Piękne obrazki i absurdalny tekst:)

16.12.2012
Zacznę od pozytywów. Przyjemnie ogląda się teledysk Honey, niektórzy mówią, że zbyt cukierkowy, a mnie właśnie podoba mi się ta cukierkowość, która ma jednak trochę "pazura". A pazury też Honka ma tu fajne, w kształcie migdałów, ombre-fioletowo-niebieskie. 
A teraz, schodząc na ziemię, co to ma być za tekst? "Jest za poźno, nie szukaj mnie na próżno, teraz tylko tracisz swój czas" - czyli chce żeby facet się odczepił, a następnie "mów mi lalalove you"- czyli jest za pózno czy nie? Jak tak, to po co ma jej mówić "aj low ju"? Rozumiem, że kobieta zmienną jest, ale ten tekst jest absurdalny. Skupmy się więc na pięknych obrazkach :) Ja je bardzo "lalalove".

lalalove rower

honorata skarbek szpilki

honey lalalove

honey jeansowy gorset
honey teledysk stylizacja
paznokcie ombre fiolet

honey spodenki szorty

honey fryzura

honey lalalove you

0 komentarze:

Prześlij komentarz