Włosowa inspiracja Powrotem do Błękitnej Laguny

Posted 17:55 by Elfs in Etykiety: , , , , , , , , ,
mila jovovich blekitna laguna
W stylu rozbitka na egzotycznej wyspie :)






08.04.2013
Tydzień temu na Polsacie można było przypomnieć sobie losy Lilly, granej przez Milę Jovovich oraz Richarda (Brian Krause).  
Obecnie Mila Jovovich  mi się nie podoba, prawdopodobnie dlatego, że twarz jej za bardzo wychudła. Natomiast oglądając film nie mogłam przestać się zachwycać jej wyglądem. Zamarzyły mi się dłuuugie włosy. Kolor też mi się podoba, wygląda bardzo naturalnie. A opalenizna plus te niebieskie oczy w kolorze laguny... ach... Nie jestem zwolenniczką opalenizny, ale na wakacje zawsze robię sobie dyspensę. Lubię się poczuć jak w takiej filmowej lagunie, z rozwianymi włosami i skórą muśniętą słońcem. Można wyglądać pięknie nie mając dostępu do ciuchów, masy butów i torebek, ale jeśli, na przykład zdobią nas piękne włosy. I tu moje kolejne postanowienie przed wakacjami. Zamiast kupować nowe ciuchy, żeby "robić furorę" na wakacjach, lepiej przygotować się pielęgnując włosy oraz zadbać o ciało. Nie chodzi mi tylko o zrzucanie kilogramów, ale o poprawienie jego jakości. W tym roku spróbuję zabrać ze sobą minimalną liczbę rzeczy w walizce [chyba, że pojadę nad polskie morze- wtedy nieuniknione kurtki i swetry :)] Nie będę kupować  "niezbędnych , nowych ciuchów" przed wyjazdem. 

Podsumowując, moja inspiracja Powrotem do błękitnej laguny to: długie naturalne włosy, smukłe ciało, lekka opalenizna oraz najważniejsze: odwyk od zakupów. Tak naprawdę nie są nam potrzebne do szczęścia żadne rzeczy, ale jedynie (może zabrzmi to oklepanie) miłość.
wlosy lilly powrot do blekitnej laguny

mila jovovich blekitna laguna

milosc


powrot na blekitna lagune

blekitna laguna stylizacja

mila jovovich włosy

mila jovovich lilly

mila jovovich brian krause

A tak w ogóle, to co zabrałybyście na bezludną wyspę ? :)



3 komentarze:

Anik Bar pisze...

Oglądałam ten film, jest totalnie tandetny, ale faktycznie, bohaterka skupia uwagę i mam podobne przemyślenia na temat jej wyglądu :)



Elfs pisze...

Zgadzam się, że jest kiczowaty, ale w fajny sposób No i co by nie mówić to klasyk :)



karotka.250ml pisze...

Ja bym zabrała kogoś ze sobą, żeby było raźniej :)



Prześlij komentarz