Czarno-transparente szpilki od MOHITO

Posted 18:17 by Elfs in Etykiety: , , , ,
Dla fanek przezroczystości




14.03.2013
Nie wiem dlaczego, ale mam słabość do transparentnych dodatków. Gdy dziś zobaczyłam w Mohito te szpilki z przezroczystym elementem, ledwo się im oparłam. Zdrowy rozsądek wziął górę. Mam już jedne transparentne szpilki z wąskim czubkiem - Sequinshoes, możesz zobaczysz ich recenzję TUTAJ
Te, które wam tu przedstawiam mają odrobinę bardziej odblaskowy trasparentny element, pod światło odbija trochę kolory jak lusterko. Na żywo są jeszcze ładniejsze. Polecam wam i chętnie zobaczyłabym z nimi jakąś stylizację. Jeśli będziecie je mieć koniecznie dajcie znać. 
Dla zainteresowanych, cena tych butów to 179zł.



czarne przezroczyste szpilki
photo: Mohito


4 komentarze:

d. pisze...

mam je, sa mega wygodne:)



Paulitka pisze...

świetne, a nie przeszkadza to plastikowe wykończenie? mam zamiar kupić coś podobnego i zastanawiam się czy nie będą obcierać.. :)
obserwuję i pozdrawiam :)
onmyroof.blogspot.com



Elfs pisze...

Paulitka- W tym modelu, który mam w ogóle nie przeszkadza mi ten plastik i są bardzo wygodne (jak na buty na szpilce oczywiście) :)



DaisyLine pisze...

Wyglądają fajnie, ciekawe jak z wygodą :)
Pozdrawiam, DaisyLine



Prześlij komentarz