Pamiętniki Carrie- recenzja

Posted 14:52 by Elfs in Etykiety: , , , , , , , ,
Prequel "Seksu w wielkim mieście". Czy będziecie oglądać?





06.02.2013
sukienka pamiętniki carrie
manhattan figurka


Chciałabym podzielić się wrażeniami po obejrzeniu dwóch pierwszych odcinków The Carrie Diaries.
Kiedy trafi do polskiej telewizji? Pewnie za rok, jak to było w przypadku Plotkary. Niektórzy mają możliwość oglądania mieszkając w innych krajach lub on-line. 

Do serialu opowiadającego o młodości Carrie Bradshaw podeszłam sceptycznie. Nie lubię, gdy bazuje się na  czymś znanym i nie wnosząc nic wartościowego, zbiera się na tym profity. Postawiłam temu serialowi wysoką poprzeczkę i efekt zaskoczył mnie pozytywnie. 

Główna bohaterka (AnnaSophia Robb) jest podobna wizualnie: niska, z trochę dziwną, ale sympatyczną twarzą, no i obowiązkową burzą loków, choć żeby było idealnie, jej włosy mogłyby być w kolorze ciemny blond. 
Aktor grającego nastoletniego amanta (Austin Butler) niestety nie przypadł mi do gustu. Będę złośliwa i napiszę, że ma za długą szyję.

Stylizacje są zwariowane, ale bardzo świeże. Muzyka też chwyta za serce- hity lat 80-tych w nowych aranżacjach. 

Podczas pierwszego odcinka płakałam jak bóbr, gdy pojawił się motyw osieroconej Carrie oraz jak musi ona wydorośleć, by dać przykład młodszej siostrze.

Uwielbiam seriale o Nowym Jorku. Będę śledzić losy nastoletniej Carrie, choć sama nastolatką nie jestem.


1 komentarze:

Nina pisze...

Zapraszam na stronkę polskich fanów Pamiętników Carrie !
https://www.facebook.com/PamietnikiCarrieStronaPolskichFanow



Prześlij komentarz